Zapraszamy na Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Pomocy Chorym z Zespołem Turnera, które odbędzie się w dniu 12 września 2020 r. o godzinie 10.00 w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Warszawie przy ul. Podwale 13/15 lok. 208 II piętro.
Porządek obrad Walnego Zebrania:
Otwarcie obrad przez Prezesa Zarządu.
Sprawdzenie obecności i kworum.
Wyrażenie zgody poprzez głosowanie jawne Walnego Zebrania Członków na nagrywanie jego obrad.
Wybór Przewodniczącego Walnego Zebrania Członków, Sekretarza oraz członków Komisji Skrutacyjnej, Uchwał i Wniosków.
Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zebrania i jego zdolności do podejmowania prawomocnych uchwał.
Zapoznanie zebranych z porządkiem obrad i przeprowadzenie glosowania w sprawie jego przyjęcia
Przedstawienie przez Zarząd sprawozdania z działalności Stowarzyszenia i Zarządu za rok 2019.
Głosowanie nad przyjęciem sprawozdań Zarządu.
Przedstawienie bilansu za rok 2019.
Przedstawienie sprawozdania z pracy Komisji Rewizyjnej i protokołu z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną.
Głosowanie nad zatwierdzeniem bilansu za rok 2019.
Głosowanie nad przyjęciem sprawozdań Komisji Rewizyjnej.
Wolne wnioski.
Zamknięcie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia.
W przypadku braku możliwości udziału osobistego na Walnym Zebraniu Członków Stowarzyszenia istnieje możliwość udzielenia pełnomocnictwa. Wypełnione pełnomocnictwo powinno być dostarczone najpóźniej przed rozpoczęciem Walnego Zebrania.
UWAGA: Wszystkich uczestników zebrania prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności mających na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, w szczególności: obowiązek zakrywania ust i nosa (maseczka ochronna), zachowanie odległości pomiędzy osobami minimum 1,5 metra, dezynfekcja rąk (płyn dostępny przed wejściem do sali).
Zarząd Stowarzyszenia Pomocy Chorym z Zespołem Turnera